Designed using Liv’s 3F Design Philosophy to maximize women’s muscle performance and efficiency

Avail AR
RIDE THE ROAD TO FREEDOM.
PODĄŻAJ ZA SWOJĄ PRZYGODĄ ZBACZAJĄC Z UTARTEJ ŚCIEŻKI.
Najważniejsze informacje

3F Design Philosophy
ALUXX Aluminum Frame
ALUXX aluminum frame is lightweight and durable
Wide Tire Clearance
Avail AR comes with 32c tires and is compatible with tires up to 38c
Rack Mounts
Avail AR is compatible with a rear rack as well as front and rear fenders
D-Fuse Seatpost
The proprietary “D” shaped composite seatpost dampens vibration, resulting in a smooth, compliant ride. Secured with an internal seat post clamp for a secure hold with aesthetic appeal
Disc Brake Equipped
12mm thru axle and flat-mount disc brakes for added control
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Aluxx
Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium – ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość. Stop 6061 pozwala osiągnąć optymalny stosunek wytrzymałości do wagi.
Geometria Compact Road
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
Wspornik podsiodłowy D-Fuse
Opatentowana kompozytowa rura o przekroju litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
OverDrive
Oryginalna technologia główki ramy, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne – 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.