W oparciu o obliczeniową dynamikę płynów (CFD) i badania w tunelu aerodynamicznym nasi inżynierowie udoskonalają kształt każdej rury, aby zwiększyć ich opływowość.

Propel Advanced Disc
ULTIMATE SPEED
Nie znaleziono produktów
Najważniejsze informacje
Ten szosowy rower aero minimalizuje opór, dzięki czemu możesz przyspieszać i jechać jeszcze szybciej. Zaprojektowany z wykorzystaniem technologii AeroSystem Shaping i zaawansowanego materiału kompozytowego, zapewnia sprawdzone właściwości aerodynamiczne i jedną z najlżejszych ram w swojej kategorii. Propel Advanced Disc jest również wyposażony w zintegrowany system kół, zaciski hamulców tarczowych flat mount i osie przelotowe, które zwiększają sztywność kół i usprawniają ich działanie. Lekka, łatwo regulowana sztyca kompozytowa dodatkowo minimalizuje opór. Wszystko to składa się na maszynę gotową do wyścigów, która pozostawia konkurencję daleko w tyle.

TECHNOLOGIA AEROSYSTEM SHAPING
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
Wektorowa sztyca podsiodłowa
Ta w pełni kompozytowa lekka sztyca o aerodynamicznych kształtach została stworzona specjalnie z myślą o wyczynowej jeździe szosowej.
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy zaprojektowane z myślą o łatwej instalacji bez zwiększania masy.
Zintegrowane hamulce tarczowe
Rama i widelec są zaprojektowane pod hamulce tarczowe, umożliwiające hamowanie w każdych warunkach pogodowych.
Kierownica Contact SLR
Kierownica aero Contact SLR z kompozytu i mostek Contact SL Aero zostały zaprojektowane tak, aby zmniejszyć ogólny opór, jednocześnie minimalizując wagę i zapewniając najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Advanced Composite
Technologia Aerosystem Shaping
OverDrive
PowerCore
Wektorowa sztyca podsiodłowa






































Przepraszamy, brak dostępnych rowerów.