Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.

Reign Advanced Pro 29
REIGN SUPREME
Najważniejsze informacje
Przy budowie niedoścignionej maszyny enduro, naszymi ekspertami jest Giant Factory Off-Road Team, którego członkowie tydzień w tydzień przekraczają granice wytrzymałości – swoje i swoich rowerów. Ten rower jest dla nich – i dla każdego, kto uwielbia ostrą jazdę. Geometrię ramy z kompozytu Advanced opracowaliśmy z myślą o 29 calowych kołach. Oznacza to krótszy tylny trójkąt, dłuższą rurę górną i idealnie dobrane kąty główki ramy (64.56 stopni) i rury podsiodłowej (76.36 stopni). Potem dodaliśmy ulepszone zawieszenie Maestro o skoku 146 mm. Z pomocą nowego mocowania amortyzatora typu trunnion i wahacza wykonanego w technologii Advanced Forged Composite, opracowaliśmy system, który jest super czuły, aktywny i gotów do akcji. Poza tym nowy Reign Advanced Pro 29 ma wszystko, co niezbędne w maszynie enduro dla zawodowców, m.in. regulowany wspornik siodła z elegancko prowadzonym przewodem, najnowsze koła systemowe Giant z szerokimi piastami w standardzie boost i fabryczny system bezdętkowy.

SYSTEM ZAWIESZENIA MAESTRO
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
Geometria enduro
Zaktualizowana geometria ramy enduro, zapewniająca agresywne prowadzenie, jest dostosowana do 29-calowych kół, aby zoptymalizować prowadzenie i jazdę przy dużej prędkości.
Technologia Boost
Szerszy rozstaw piast zapewnia dodatkową kontrolę i optymalną wydajność układu napędowego.
Trunnion Mount
Nowe mocowanie amortyzatora zwiększenia wydajności pedałowania i hamowania, a także niższy środek ciężkości.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Advanced Composite
Technologia Advanced Forged Composite
System zawieszenia Maestro
MegaDrive
OverDrive
PowerCore
System Giant Tubeless





































