Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.

TCX Advanced Pro
CONQUER ALL CONDITIONS
Najważniejsze informacje
Przeprojektowana, kompozytowa rama Advanced jest znacząco lżejsza od wersji poprzedniej. Nowy TCX Advanced Pro oferuje płynność i zwinność jazdy, oraz wysoką sztywność dla najlepszego przeniesienia siły kolarza na napęd. Od wyścigów cyclocrossowych po szybką jazdę po rozmaitych nawierzchniach dróg – to dotychczas najszybszy TCX.

TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
FORMOWANIE RUR CYCLOCROSS
Analiza elementów skończonych (Finite Element Analysis - FEA) została wykorzystana do stworzenia kształtów rur, które poprawiają osiągi i jakość jazdy w wyścigach przełajowych, w tym spłaszczony i wygładzony kształt górnej rury dla łatwiejszego przenoszenia na ramieniu.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowany system sterowania obecnie stosowany przez Giant. Zaprojektowany w celu osiągnięcia niespotykanej precyzji układu sterowego. Charakteryzuje się powiększonymi średnicami rury sterowej widelca i łożysk sterowych (dolne łożysko 1 ½”, górne łożysko 1 ¼”) dla zapewnienia jak największej sztywności.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PANCERZY
Zintegrowane porty i prowadnica w mufie suportu ułatwiają instalację przewodów. Wewnętrzne prowadzenie pozwala zaoszczędzić na wadze, zapewnia czystszy wygląd i lepszą wydajność.
WSPORNIK SIODŁA D-FUSE
Opatentowana rura o przekroju poprzecznym w kształcie litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru. Nowa, kompozytowa sztyca D-Fuse SLR jest o 20% bardziej podatna na ugięcia od dotychczasowej D-Fuse SL.
NIEWIDOCZNY ZACISK SZTYCY (ISC)
Na nowo opracowany zacisk sztycy i konstrukcja ramy pewnie mocuje sztycę D-Fuse, ale także pozwala użyczyć okrągłego wspornika o średnicy 30.9mm. Dzięki temu kolarze jeżdżący agresywnie w trudnym terenie mają możliwość zamontowania zdalnie regulowanej sztycy.
MODIFIED MONOCOQUE CONSTRUCTION
Eliminuje zewnętrznie warstwy włókna węglowego w celu zmniejszenia masy bez wpływu na jakość jazdy, wytrzymałość lub sztywność.
HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec są wyposażone w mocowanie hamulca tarczowego (typu flatmount), które zapewniają dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Nowe przednie (12 x 100 mm) i tylne (12 x 142 mm) osie przelotowe zwiększają sztywność i precyzję kierowania.
POWERCORE
Masywnie powiększony obszar mufy suportu o szerokości 92 mm i dolnej części tylnego trójkąta ma w pełni zintegrowaną konstrukcję osiągając bardzo wysoką sztywność. Asymetryczne dolne widełki zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
System Giant Tubeless
Nowo zaprojektowane koła systemowa Giant z opatentowanym systemem zaplotu DBL (Dynamic Balanced Lacing) i system bezdętkowy z oponami o szerokości nawet 45 mm zapewniają lepszą wydajność, niespotykany komfort i kontrolę w przyjaznym dla użytkownika i niezawodnym systemie.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Advanced Composite
Wspornik podsiodłowy D-Fuse
OverDrive 2
PowerCore
System Giant Tubeless





































