Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.

Trance 29
TRAIL BOSS
Najważniejsze informacje
Ta superuniwersalna maszyna trailowa została stworzona na bazie ramy ALUXX SL, która łączy nasze najnowsze zawieszenie Maestro z progresywną geometrią trailową. Aby zamortyzować każdą nierówność, od wielkich kamieni po niewielkie garby, zastosowaliśmy tylny amortyzator z mocowaniem typu trunnion i górny wahacz wykonanego w technologii Advanced Forged Composite. Ta kombinacja zapewnia płynny, aktywny 115 mm skok tylnego koła, dzięki czemu masz pełną kontrolę. Z przodu jest widelec amortyzowany ze skokiem 130 mm, a ogólną geometrię dostosowano i opracowano, aby zmaksymalizować osiągi na wyboistych szlakach.

SYSTEM ZAWIESZENIA MAESTRO
TECHNOLOGIA ALUXX
Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium - ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość.
Geometria trailowa
Zmodyfikowana geometria ramy jest dostosowana do 29-calowych kół w celu optymalizacji kontroli, przyspieszenia i stabilności.
Technologia Boost
Szerszy rozstaw piast zapewnia dodatkową kontrolę i optymalną wydajność układu napędowego.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
Trunnion Mount
Nowe mocowanie amortyzatora zwiększenia wydajności pedałowania i hamowania, a także niższy środek ciężkości.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Advanced Forged Composite
Technologia ALUXX SL
System zawieszenia Maestro
MegaDrive
OverDrive
PowerCore





































