Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
Intrigue 29
14 699 zł
ZBUDOWANY TAK, ABY ZDOBYWAĆ TEREN I POKONYWAĆ TECHNICZNE SINGLETRACKI. NOWY INTRIGUE 29 PREFERUJE SZALONĄ STRONĘ ŻYCIA.
Główne korzyści
Jakość dedykowana do trailu
Zawieszenie Maestro oraz rama w technologii ALUXX SL.
Zwinność i kontrola
Dzięki zawieszeniu Maestro 125mm i 29-calowym kołom kompatybilnym z oponami o średnicy do 2,5 cala, Intrigue 29 to synonim zwinności podczas wspinaczki, jak i kontroli podczas zjazdu.
Skoncentrowany na kobietach
Intrigue 29 został zaprojektowany zgodnie z filozofią Liv 3F. Testy zawieszenia zostały przeprowadzone przez kobiety dla kobiet.
Za co go uwielbiamy
Intrigue 29 został stworzony dla zawodniczek, które oczekują szybkiego, wyczynowego roweru, który poradzi sobie z wymagającymi podjazdami i wymagającymi zjazdami. Rama aluminiowa ALUXX SL z geometrią dostosowaną do potrzeb kobiet oraz ustawieniem amortyzatorów zaprojektowanym specjalnie przez kobiety spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowniczek. Ten 29-calowiec jest wyposażony w bezdętkowy zestaw kół, widelec o skoku 140 mm i tylny amortyzator o skoku 125 m.
TECHNOLOGIA ALUXX SL
SYSTEM ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu, zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.
Geometria regulowana
Szybkie dostosowanie geometrii Intrigue 29 pozwala w pełni wykorzystać styl jazdy i teren, na którym jeździsz. Dzięki opcjom "niski" i "wysoki" możesz zmienić kąt główki ramy i kąt rury podsiodłowej poprzez prosty obrót.
Skok 140mm
140mm skoku z przodu pozwala na łatwe pokonywanie przeszkód na trasie.
SYSTEM TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
Kompatybilność z oponami 2.5 cala
Prześwit umożliwiający jazdę na oponach o średnicy do 2,5 cala dla większej stabilności.
Ochrona ramy
Ochrona dolnej rury zapobiega uderzeniom od skał i powstrzymuje obijanie się łańcucha.
Technologia Boost
Zwiększony rozstaw piast 15x110 [F], 12X148 [R] poprawia sztywność, prowadzenie i prześwit opon.
TECHNOLOGIA ADVANCED FORGED COMPOSITE
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.