Premiera: nowy Trance X E+!

wtorek, 25 stycznia 2022

Produkt

Giant zaprezentował zupełnie nowy model Trance X E+. Ten wszechstronny rower E-MTB, został zaprojektowany tak, aby zwiększyć możliwości rowerzystów w górskim, zróżnicowanym terenie.

Aluminiowa rama ALUXX SL w modelu Trance X E+ została połączona z nowym, wysokowydajnym silnikiem SyncDrive Pro i ze sprawdzonym zawieszeniem Maestro. Oto kilka kluczowych nowych funkcji i technologii, które sprawiają, że Trance X E+ jest doskonałym wyborem dla rowerzystów, którzy chcą wskoczyć na nowy poziom jazdy po szlakach i lepiej się bawić w technicznym terenie.

PŁYNNE, POTĘŻNE WSPOMAGANIE
 
Nowy silnik SyncDrive Pro wytwarza 85 Nm momentu obrotowego, zapewniając mocne wspomaganie pedałowania nawet przy niskich prędkościach. Daje to rowerzystom możliwość pokonywania technicznych podjazdów i wyniesienia przygód terenowych na nowy poziom. Kompaktowy silnik, opracowany wspólnie z Yamahą, jest znacznie lżejszy niż poprzednia generacja, co zapewnia lepszą zwinność i wydajność.
 
Układ napędowy obejmuje technologię SmartAssist - automatyczny tryb wspomagania adaptacyjnego. Zamiast ręcznie wybierać tryb wspomagania (Power, Sport, Active, Basic lub Eco), rowerzyści mogą zdecydować się na jazdę ze SmartAssist - inteligentnym systemem, który wykorzystuje sześć czujników i zaawansowane algorytmy do określenia optymalnej ilości wspomagania pedałowania w zmiennym terenie. SmartAssist maksymalizuje również wydajność zarówno akumulatora, jak i rowerzysty, zawsze wykorzystując odpowiednią ilość energii. Wybrane modele są teraz zasilane przez nowy EnergyPak 750, najbardziej zaawansowany system akumulatorów firmy Giant. Czysto zintegrowany z dolną rurą, zwiększa zasięg nawet o 20 procent (akumulator EnergyPak 750 Wh jest dostępny w najwyższym modelu Trance X E+ 1). 
 
 
KONTROLA JAZDY NA SZLAKU
 
Zawieszenie Maestro zapewnia 140 mm płynnego, aktywnego skoku tylnego koła. Tylny system jest połączony z amortyzowanym widelcem 150 mm, a geometria ramy jest zoptymalizowana pod koła 29-calowe. Rezultatem jest komfortowe uczucie, które daje rowerzystom więcej rozpędu na technicznych podjazdach i pewność latania na szybkich, trudnych zjazdach.
 
Nowy wielofunkcyjny przycisk włączania/wyłączania RideControl Go i manetka zdalnego sterowania RideControl Ergo 3 na kierownicy zapewniają przyjazne dla użytkownika sterowanie i uporządkowaną konstrukcję kokpitu. RideControl Go znajduje się na górnej rurze, dzięki czemu można szybko i łatwo uruchomić rower elektryczny i zmienić ustawienia silnika.
 
Poza nową ramą i aktualizacjami elektronicznymi, nowy Trance X E+ zawiera pełny zestaw komponentów zaprojektowanych specjalnie do jazdy po szlakach. Wszystkie modele są wyposażone w opuszczaną sztycę Giant Contact Switch z manetką na kierownicy, która ułatwia regulację pozycji w czasie jazdy jednym ruchem kciuka.
 
 
POTRAFIĄCY SIĘ DOSTOSOWAĆ DO TERENU
 
Nowa funkcja flip chip pozwala zmienić kąty główki ramy i rury podsiodłowej, a także wysokość suportu, aby dostosować prowadzenie do różnych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Niskie ustawienie zapewnia luźniejszą geometrię, która lepiej sprawdza się w szybszym, bardziej otwartym terenie. Wysokie ustawienie zapewnia bardziej stromą geometrię i jest zalecane na ciasne, techniczne trasy. Jest to szybka i łatwa regulacja za pomocą dwupozycyjnej funkcji flip chip.
 
W obu ustawieniach geometria została zaprojektowana tak, aby zoptymalizować doskonałe możliwości toczenia się kół 29-calowych. Rozstaw piast Boost poprawia sztywność boczną koła, a rama została zaprojektowana z dużym prześwitem dla opon o objętości do 2,6 cala. Każdy model Trance X E+ jest dostarczany z bezdętkowym zestawem kół i oponami gotowymi do zalania uszczelniaczem (także w zestawie) od razu po wyjęciu z pudełka.
 
Technologia Gianta SmartAssist wykorzystuje sześć inteligentnych czujników, które precyzyjnie mierzą moc wywieraną na pedały, dzięki czemu silnik może zapewnić odpowiednią ilość wspomagania, aby zapewnić naturalne, mocne wrażenia z jazdy w każdym terenie. Pomaga to zoptymalizować wydajność energetyczną zarówno kierowcy, jak i roweru.

Dowiedz się więcej o nowym Trance X E+ klikając w link.

Udostępnij

Powiązane tematy