Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium - ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość.
Zaprojektowany z lekką aluminiową ramą ALUXX i nowym silnikiem SyncDrive Core, Roam E+ to przede wszystkim wszechstronność. Łącząc w sobie najlepsze cechy roweru górskiego i szosowego, zachęca do odkrywania nowych dróg. Jest wyposażony w szersze opony i widelec amortyzowany o skoku 63 mm, dzięki czemu możesz wygodnie jeździć po nierównych drogach i ścieżkach. Spraw, by nierówne drogi były trochę gładsze, a trudne podjazdy nieco łatwiejsze dzięki Roam E+.
Główne korzyści
Uniwersalne właściwości
Silnik SyncDrive Core, lekka i wytrzymała aluminiowa rama ALUXX oraz szersze opony dają możliwość jazdy po każdej drodze i na każdej trasie.
Komfort i kontrola
Widelec o skoku 63 mm i szersze opony poprawiają komfort i kontrolę na nierównych drogach lub ścieżkach.
Większy zasięg
Akumulator EnergyPak 400 pozwala na dalszą jazdę bez utraty mocy.
Zasięg
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.