Dzięki obliczeniowej dynamice płynów i danym z tunelu aerodynamicznego, inżynierowie optymalizują kształt każdej rury, aby zapewnić doskonałe parametry aerodynamiczne.
Uwolnij swoją pełną moc na 200 metrów przed metą. Skasuj ucieczkę, kontratakuj, zaatakuj solo. Ta szosowa maszyna aero jest stworzona do momentów, które mają znaczenie. Bardziej aero, większa możliwość regulacji i więcej sposobów na wygraną.
Główne korzyści
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA
Technologia formowania AeroSystem opiera się na obliczeniowej dynamice płynów oraz dynamicznych testach w tunelu aerodynamicznym. Dzięki tym danym inżynierowe optymalizują osiągi aerodynamiczne przy różnych kątach nachylenia. Elipsowaty kształt rur oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają wyjątkową ogólną wydajność aerodynamiczną.
ŁATWIEJSZA REGULACJA
Nowe prowadzenie linek i pancerzy przez kierownicę i ramę sprawia, że łatwiej i szybciej można zmienić komponenty kokpitu oraz dostosować osiągi i pozycję jazdy.
MISTRZOWSKIE OSIĄGI
Zaawansowana rama z kompozytu klasy Advanced SL jest produkowana przy zastosowaniu profesjonalnaych materiałów i procesów Giant. Rezultatem jest 225 gramów oszczędności wagi w porównaniu z poprzednią generacją i jeszcze większa przewaga sztywności w stosunku do masy.
TECHNOLOGIA FORMOWANIA AEROSYSTEM
KOMPOZYT KLASY ADVANCED SL
W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy profesjonalnej klasy surowe włókna węglowe z zastosowaniem najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, takich jak technologia włókien ciągłych, technologia CNT i proces spajania.
SYSTEM BEZDĘTKOWYCH Kół AERODYNAMICZNYCH
Zaprojektowany z wykorzystaniem zastrzeżonej technologii Dynamic Balanced Lacing, ten aerodynamiczny system kół i opon bezdętkowych zapewnia najwyższą wydajność, precyzyjną kontrolę i doskonałą aerodynamikę.
ZINTEGROWANA SZTYCA VECTOR
Zaprojektowana jako kluczowy czynnik wydajności w całej ramie, zintegrowana sztyca oszczędza do 45 gramów w porównaniu ze standardowymi sztycami kompozytowymi, jednocześnie poprawiając aerodynamikę i redukując nierówności nawierzchni.
OVERDRIVE AERO
Znajdująca się wewnątrz główki ramy całkowicie nowa w gamie Propel, rura sterowa w kształcie litery D wraz z odpowiednimi podkładkami, zapewniają niezwykle aerodynamiczny, łatwiejszy w obsłudze system wewnętrznie poprowadzonych linek hamulcowych i przerzutek.
W PEŁNI KOMPOZYTOWY WIDELEC
Rura sterowa w kształcie litery D oraz ramiona widelca są w całości wykonane z kompozytu węglowego Gianta klasy Advanced SL, aby zapewnić najniższą wagę i doskonałe prowadzenie.
POWERCORE
Radykalnie powiększony, w pełni zintegrowny obszar suportu o szerokości 86,5mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
NOWE PROWADZENIE LINEK
Rama i kierownica mają nowe otwory do prowadzenia linek i pancerzy, aby zapewnić schludny, niezaburzony wygląd oraz ułatwić regulację.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec są zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych flat-mount, zarówno dla przedniej jak i tylnej osi przelotowej 12mm, zapewniając pewne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
AERODYNAMICZNA KIEROWNICA I MOSTEK
Aerodynamiczna kierownica i mostek są zaprojektowane by ograniczyć opór powietrza, zachowując najniższą wagę.
AERODYNAMICZNE KOSZYKI NA BIDON
Specjalnie zaprojektowane koszyki na bidony dolnej rury i rury podsiodłowej pomagają ograniczyć opór powietrza