Do produkcji ram jest używany wysokiej klasy surowiec węglowy, który powstaje w naszej fabryce kompozytów. Odznacza się bardzo wysokim stosunkiem sztywności do masy. Przedni trójkąt jest układany i następnie formowany jako jeden element w autorskiej technologii Giant zwanej Modified Monocoque Construction.
TCR Advanced
2 Disc
10 499 zł
Trening, wyścigi, przekraczanie granic. Niezależnie od tego, czy atakujesz stawkę, czy starasz się ustanowić nowy osobisty rekord, nowy TCR Advanced Disc jest lżejszy, sztywniejszy i szybszy dzięki strategicznemu kształtowaniu rur aero, większej ilości miejsca na oponę i zintegrowanym hamulcom tarczowym.
Przeprojektowany z uaktualnionym przekrojem aero główki ramy, dolnej rury i widelca, większą ilością miejsca na oponę (do 32 mm), nowy TCR Advanced Disc zapewnia niespotykaną wydajność na szosie. Sztyca Variant daje tyle komfortu, ile potrzeba dla zrównoważonych, sportowych wrażeń z jazdy. Razem z technologią hamulców tarczowych, mocowaniami flat mount i sztywnymi osiami kół jest to odpowiednia maszyna, aby utrzymać Cię na czele peletonu bez względu na warunki.
Główne korzyści
Najlepsza wydajność w swojej klasie
Dzięki imponującemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności do masy roweru i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić szosowym ścigantom doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalająca zwyciężać.
Zaawansowana aerodynamika
W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania oraz modulację dla kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala na opony o większej szerokości do 32 mm.
KOMPOZYT ADVANCED
RURY O PRZEKROJU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Nowe strategicznie zaprojektowane sekcje w ramie i widelcu, opracowane w testach CFD i w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszając opór wiatru w szerszym zakresie kątów odchylenia w porównaniu z tradycyjnymi rurami w kształcie kropli.
SZTYCA VARIANT
Nasz projekt sztycy zapewnia perfekcyjną równowagę między lekkością, komfortem jazdy, aerodynamiką i łatwością instalacji i regulacji siodełka.
SYMETRYCZNY WIDELEC KOMPOZYTOWY
Nowy widelec kompozytowy Advanced charakteryzuje się symetryczną konstrukcją i kształtem aero, a także integracją hamulców tarczowych i zwiększonym prześwitem dla opon do 32 mm. Ta nowa konstrukcja sprawia, że jest lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT
Aluminiowa kierownica Giant Contact zapewnia komfortowy chwyt, nadzwyczajną ergonomię i niską masę.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia rur sterowych Gianta. Zaprojektowane, aby zapewnić maksymalną wydajność układu kierowniczego, ponadwymiarowe łożyska (1 1/4" dolne, 1 1/8" górne) i stożkowe rury sterowe współdziałają, żeby zapewnić najwyższą sztywność i precyzję sterowania układu kierowniczego.
MEGADRIVE
Masywna czworokątna rura dolna tworzy połączenie między główką OverDrive a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie zaprojektowany prostokątny kształt zapewnia niespotykaną dotąd sztywność układu kierowniczego i pedałowania, optymalizując przepływ aerodynamiczny nad standardowym bidonem.
POWERCORE
Masywnie przewymiarowany obszar łączenia suportu i widełek łańcuchowych mieszczą w pełni zintegrowany suport 86 mm. Symetryczne ramiona widełek zapewniają dodatkową sztywność napędu.
GIANT TUBELESS SYSTEM
Zaktualizowane koła systemowe oraz opony Giant fabrycznie przygotowane pod system tubeless dla większego komfortu, wydajności i bezpieczeństwa.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec są zaprojektowane z kompozytowymi mocowaniami hamulców tarczowych flat mount, które zapewniają mocne i skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.