Profesjonalnej jakości surowy karbon jest zaplatany w naszej własnej fabryce kompozytów przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, w tym następujących: Technologia ciągłych włókien (ang. Continuous Fiber Technology) dodaje wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia. Do tego proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych, mocniejszych połączeń ram.
TCR Advanced SL Disc 1
38 999 zł
Najnowsza generacja sztandarowego modelu szosowego, który od ponad trzech dekad wygrywa największe wyścigi na świecie. Oto najwyższa wszechstronność dla mających obsesję na punkcie osiągów.
Główne korzyści
Wiodąca w klasie wydajność
Ramę opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach, wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów. Osiągnięto to dzięki najwyższemu stosunkowi sztywności do masy wśród rowerów tej klasy oraz aerodynamicznym profilom rur.
Zaawansowana aerodynamika
Oto najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz zoptymalizowana produkcja umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym zakresie kątów natarcia.
Pełna kontrola
Zintegrowane z ramą hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32 mm.
- RozmiaryXS, S, M, M/L, L, XL
- KolorMatte Starry Night / Gloss Black Diamond
- RamaKompozyt Advanced SL, zintegrowany wspornik siodła ISP, disc, max. szerokość opony 32mm
- WidelecKompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive2 (1 1/4" x 1 1/2"), disc
- Tylny amortyzatorbrak
- KierownicaGiant Contact SLR
- ChwytyStratus Lite 2.0
- Wspornik kierownicyGiant Contact SLR
- Wspornik siodłaZintegrowany (ISP), kompozyt Advanced SL, -5/+15mm offset
- SiodłoGiant Fleet SLR
- PedałyBrak
- ManetkiSRAM Force eTap AXS, 2x12
- Przerzutka przedniaSRAM Force eTap AXS
- Przerzutka tylnaSRAM Force eTap AXS
- HamulceSRAM Force eTap AXS hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine XR [P]160mm, [T]140mm
- Dzwignie hamulcaSRAM Force eTap AXS hydrauliczne
- Kaseta / WolnobiegSRAM Force, 12-s, 10-33
- ŁańcuchSRAM Force D1
- Mechanizm korbowySRAM Force D1 DUB, 35/48 pomiar mocy Quarq Dzero
- Srodek suportuSRAM DUB, press fit
- ObręczeGiant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
- PiastyGiant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś przelotowa 12mm
- SzprychyGiant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
- OponyCADEX Race, bezdętkowe, 700x25c (26.5mm), zwijane
- DodatkiZestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt licznika (Giant & Garmin), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
- Waga orientacyjna7,1 kg (rozmiar ML)
Najważniejsze informacje
Najnowszy TCR Advanced SL Disc bazuje na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, z najlepszym stosunkiem sztywności do masy w historii, oraz dodatkowymi, opływowymi kształtami w kluczowych sekcjach ramy dla jeszcze większej wszechstronności. Świeże ulepszenia obejmują dodatkowy prześwit ramy i widelca na szerokie opony do 32 mm, najnowsze zintegrowane koła systemowe oraz nową, opływową kierownicę kompozytową Contact SLR, co jeszcze bardziej zwiększa szybkość podczas walki z wiatrem.

KOMPOZYT ADVANCED SL
RURY O PROFILU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Strategiczne profile aerodynamiczne ramy i widelca, opracowane przy pomocy obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) i testów w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszają opór powietrza w szerszym zakresie kątów natarcia niż tradycyjne rury w kształcie kropli.
SZTYCA ZINTEGROWANA VARIANT
Stworzona specjalnie dla zawodowych kolarzy szosowych sztyca Variant o wyrafinowanym kształcie i zintegrowanej konstrukcji gwarantuje charakterystykę jazdy o wyważonej płynności i wydajności.
NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIE KOMPOZYTOWE
Nawet 150 arkuszy kompozytowych jest rozmieszczanych przy użyciu zrobotyzowanego procesu układania. Laserowo wycinane detale umożliwiają wykorzystanie mniejszych, super-precyzyjnych elementów, co zmniejsza masę ram. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia, a proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych i mocniejszych połączeń ram.
W PEŁNI KOMPOZYTOWY WIDELEC
Widelec kompozytowy klasy Advanced SL jest symetryczny i opływowy. Do tego dochodzą zintegrowane hamulce tarczowe i zwiększony prześwit na opony do 32 mm. Nowa konstrukcja sprawia, że jest on lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT SLR
Nową kierownicę Contact SLR cechuje zmodyfikowane prowadzenie przewodów, zapewniające rozsądne wyważenie aerodynamiki, ergonomii oraz prostoty obsługi.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych we współczesnych rowerach Giant. Zaprojektowane, aby zapewnić niespotykane sterowanie przodem, powiększone łożyska sterów (1 1/2 "dolne, 1 1/4" górne) i zwężana rura sterowa harmonijnie współpracują, zapewniając najwyższą sztywność kokpitu.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna stanowi połączenie pomiędzy główką ramy OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie opracowany, prostokątny kształt zapewnia niespotykaną sztywność podczas skręcania i pedałowania, jednocześnie optymalizując opływ powietrza przy zastosowaniu standardowego bidonu.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Produkcja w ramach autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing, system kół kompozytowych i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem hamulców tarczowych Flat-Mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach.
Tabela rozmiarów i geometria
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

- XS
- 157 cm5’2”
169 cm5’7”
- S
- 165 cm5’5”
175 cm5’9”
- M
- 171 cm5’7”
181 cm5’11”
- ML
- 177 cm5’10”
187 cm6’2”
- L
- 183 cm6’0”
193 cm6’4”


XS | S | M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) | 68026,8 | 71028 | 74029,1 | 77030,3 | 80031,5 |
B | Kąt podsiodłowy (degrees) | 74,5° | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° |
C | Długość górnej rury (mm) (inch) | 52020,5 | 53521,1 | 55021,7 | 56522,2 | 58022,8 |
D | Długość główki ramy (mm) (inch) | 1204,7 | 1305,1 | 1455,7 | 1656,5 | 1857,3 |
E | Kąt główki ramy (degrees) | 71,0° | 72,3° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) | 451,8 | 451,8 | 451,8 | 451,8 | 451,8 |
G | Trail (mm) (inch) | 72,12,8 | 642,5 | 59,22,3 | 59,22,3 | 59,22,3 |
H | Baza kół (mm) (inch) | 97638,4 | 97738,5 | 98038,6 | 99139 | 100639,6 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) | 40515,9 | 40515,9 | 40515,9 | 40515,9 | 40515,9 |
J | Obniżenie środka suportu (mm) (inch) | 722,8 | 702,8 | 702,8 | 672,6 | 672,6 |
K | Stack (mm) (inch) | 51720,4 | 52820,8 | 54521,5 | 56222,1 | 58122,9 |
L | Reach (mm) (inch) | 37614,8 | 38315,1 | 38815,3 | 39315,5 | 40215,8 |
M | Przekrok (mm) (inch) | 70627,8 | 72528,5 | 74729,4 | 77330,4 | 80031,5 |
N | Szerokość kierownicy (mm) (inch) | 40015,7 | 40015,7 | 42016,5 | 42016,5 | 44017,3 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) | 803,1 | 903,5 | 1003,9 | 1104,3 | 1104,3 |
P | Długość ramienia korby (mm) (inch) | 1706,7 | 1706,7 | 172,56,8 | 172,56,8 | 1756,9 |
Q | Rozmiar kół | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |
Technologie
Technologia Advanced SL
OverDrive 2
RideSense
Geometria Compact Road
System Giant Tubeless
TECHNOLOGIA HOOKLESS
Hookless rim design enhances overall durability, offers a wider inner rim width without adding extra weight and also helps create a more round tire shape providing superior grip and handling as well as added sidewall support when cornering. Additionally, without the rim hook to “push” the tire bead inward, hookless rim design offers a more seamless airflow between the tire and the sidewall of the rim, resulting in less drag and improved aero performance when compared to standard hook-type rims.