Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
TCX
Advanced Pro 2
12 999 zł
W wyścigach cyclocross liczy się każda przewaga. Szybki start, ciasne zakręty, wydajność i kontrola w piachu i błocie. Legendarny TCX, sprawdzony w ciągu wielu lat przez najlepszych zawodników Pucharu Świata, w tym roku w nowej wersji, jest szybszy niż kiedykolwiek.
Profesjonalni zawodnicy cyclocross oczekują perfekcji, a ta maszyna spełnia ich oczekiwania. Zupełnie nowy TCX Advanced Pro ma przeprojektowaną, superlekką kompozytową ramę Advanced, która została ręcznie wykonana z zastosowaniem sprawdzonej geometrii i asymetrycznymi widełkami zapewniającymi optymalne przeniesienie mocy. Kompozytowa sztyca D-Fuse pomaga wygładzić nierówności i wibracje dzięki innowacyjnemu przekrojowi w kształcie litery D. Nowością w tym roku jest możliwość zastosowania standardowej lub regulowanej okrągłej sztycy o średnicy 30,9 mm, w zależności od stylu jazdy i terenu. Inne innowacje obejmują lekkie, kompozytowe koła systemowe Giant i system bezdętkowy Giant gotowy do zalania uszczelniaczem. Hamulce tarczowe mocowane w systemie flatmount, oraz osie przelotowe 12 mm zapewniają całkowitą kontrolę i szybkie pokonywanie zakrętów i podjazdów w każdych warunkach.
Główne korzyści
Lekkość i sztywność
Nowa zestaw ramy i widelca TCX Advanced Pro jest o 260g lżejsza od poprzedniej generacji. Rama waży teraz 850g (było 1050g), a widelec tylko 400g (było 460g). Sztywność skrętna i ta związana z przeniesieniem napędu pozostaje bez zmian na wysokim poziomie.
Totalna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe z mocowaniem typu faltmount i sztywne osie przelotowe w kombinacji z systemem tubeless i przestrzenią dla opon 45c oferują ponadprzeciętną kontrolę w każdych warunkach.
Płynna jazda
Nowa sztyca D-Fuse SLR pochłania wstrząsy i wibracje, będąc o 20% bardziej podatna od dotychczasowej sztycy D-Fuse SL. Opcja zamontowania regulowanej sztycy 30.9 mm zwiększa tylko możliwości roweru w naprawdę trudnym terenie.
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
FORMOWANIE RUR CYCLOCROSS
Analiza elementów skończonych (Finite Element Analysis - FEA) została wykorzystana do stworzenia kształtów rur, które poprawiają osiągi i jakość jazdy w wyścigach przełajowych, w tym spłaszczony i wygładzony kształt górnej rury dla łatwiejszego przenoszenia na ramieniu.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowany system sterowania obecnie stosowany przez Giant. Zaprojektowany w celu osiągnięcia niespotykanej precyzji układu sterowego. Charakteryzuje się powiększonymi średnicami rury sterowej widelca i łożysk sterowych (dolne łożysko 1 ½”, górne łożysko 1 ¼”) dla zapewnienia jak największej sztywności.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PANCERZY
Zintegrowane porty i prowadnica w mufie suportu ułatwiają instalację przewodów. Wewnętrzne prowadzenie pozwala zaoszczędzić na wadze, zapewnia czystszy wygląd i lepszą wydajność.
WSPORNIK SIODŁA D-FUSE
Opatentowana rura o przekroju poprzecznym w kształcie litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru. Nowa, kompozytowa sztyca D-Fuse SLR jest o 20% bardziej podatna na ugięcia od dotychczasowej D-Fuse SL.
NIEWIDOCZNY ZACISK SZTYCY (ISC)
Na nowo opracowany zacisk sztycy i konstrukcja ramy pewnie mocuje sztycę D-Fuse, ale także pozwala użyczyć okrągłego wspornika o średnicy 30.9mm. Dzięki temu kolarze jeżdżący agresywnie w trudnym terenie mają możliwość zamontowania zdalnie regulowanej sztycy.
MODIFIED MONOCOQUE CONSTRUCTION
Eliminuje zewnętrznie warstwy włókna węglowego w celu zmniejszenia masy bez wpływu na jakość jazdy, wytrzymałość lub sztywność.
HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec są wyposażone w mocowanie hamulca tarczowego (typu flatmount), które zapewniają dużą siłę hamowania w każdych warunkach. Nowe przednie (12 x 100 mm) i tylne (12 x 142 mm) osie przelotowe zwiększają sztywność i precyzję kierowania.
POWERCORE
Masywnie powiększony obszar mufy suportu o szerokości 92 mm i dolnej części tylnego trójkąta ma w pełni zintegrowaną konstrukcję osiągając bardzo wysoką sztywność. Asymetryczne dolne widełki zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
System Giant Tubeless
Nowo zaprojektowane koła systemowa Giant z opatentowanym systemem zaplotu DBL (Dynamic Balanced Lacing) i system bezdętkowy z oponami o szerokości nawet 45 mm zapewniają lepszą wydajność, niespotykany komfort i kontrolę w przyjaznym dla użytkownika i niezawodnym systemie.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.