Najnowocześniejszy materiał ramy jest głównie wykonany ze stopu aluminium 6011, zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najwyższej jakości wrażenia z jazdy.
Żegluj przez morza kamieni, przelatuj dropy i wybieraj szybsze linie. Zwrotne koła 27,5 cala oraz regulowana geometria ramy sprawiają, że ten zwinny rower na szlaki to impreza na kółkach.
Główne korzyści
Regulowana geometria ramy
Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.
Zwrotność i kontrola kół 27,5 cala
Zwrotne i pewne koła 27,5 cala pozwalają pokonywać wyboisty teren, wykonywać manewry przy dużej prędkości, zmieniać linie i z impetem wypadać z zakrętów.
Zawieszenie progresywne
Ulepszone zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. Skok 145 mm z tyłu (i 160 mm z przodu) oraz nowy górny łącznik z kompozytu Advanced Forged zapewniają wyższą sztywność i wytrzymałość oraz niższą masę całkowitą.
- RozmiaryS, M, L, XL
- KolorGood Gray / Black
- RamaAluminium ALUXX SL - przedni i tylny trójkąt, 145mm zawieszenia Maestro, flip chip, oś przelotowa 12x148mm, max. szerokość opony 2.6", max. wielkość tarczy mechnizmu korbowego 34t
- WidelecRockShox Yari RC, Motion Control, DebonAir, 37mm offset, skok 160mm, 15x110 Stealth, custom tuned for Giant
- Tylny amortyzatorFox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
- KierownicaGiant Contact TR35, 800x35mm, wznios 20mm
- ChwytyGiant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
- Wspornik kierownicyGiant Contact SL XC, 35mm
- Wspornik siodłaGiant Contact Switch, regulowany S: skok 125mm / 30.9 x 395mm M: skok 150mm / 30.9 x 440mm L: skok 170mm / 30.9 x 450mm XL: skok 170mm / 30.9 x 450mm
- SiodłoGiant Romero
- PedałyBrak
- ManetkiShimano Deore, 1x12
- Przerzutka przedniaN/A
- Przerzutka tylnaShimano Deore
- HamulceShimano Deore BR-MT420, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]203mm, [T]180mm
- Dzwignie hamulcaShimano BL-MT401
- Kaseta / WolnobiegShimano Deore, 10-51
- ŁańcuchKMC X-12
- Mechanizm korbowyPraxis Cadet M24 HD, 32t
- Srodek suportuPraxis, press fit
- ObręczeGiant AM 27.5 tubeless ready, 30mm wewnętrznej szerokości
- PiastyAluminiowe
- SzprychySapim
- Opony[P] Maxxis Assegai 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR [T] Maxxis Minion DHRII 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR, bezdętkowe
- DodatkiZestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
- Waga orientacyjna-
Galeria zdjęć












Najważniejsze informacje
Zbudowany dla tych, którzy cenią sobie zwinność kół 27,5 cala, Trance X jest wyposażony w technologię flip chip, pozwalającą dostosować geometrię ramy do stylu jazdy i charakteru terenu. Możesz wybrać bardziej stromy lub łagodniejszy kąt główki ramy oraz obniżenie suportu o 20 mm lub 30 mm. Aluminiowa rama ALUXX SL ma unowocześnione tylne zawieszenie o skoku 145 mm. Mocowanie dampera trunnion oraz łącznik zawieszenia Advanced Forged Composite pozwalają pochłaniać nierówności, dając przyczepność i kontrolę podczas pokonywania skał czy korzeni. Pewność pracy jest dodatkowo podniesiona poprzez 160 mm skoku przedniego zawieszenia.

ALUMINIUM ALUXX SL
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, wykorzystywany do produkcji złożonej struktury górnego łącznika zawieszenia z włókna węglowego. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
MOCOWANIE TRUNNION
Zintegrowane mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym lepszą efektywność pedałowania i hamowania. Niższy środek ciężkości i krótsze dolne widełki poprawiają prowadzenie, podjeżdżanie i ogólną zwinność roweru.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Flip chip umożliwia zmianę między dwoma ustawieniami w zależności od charakteru jazdy. Możesz ustawić niższą pozycję w szybszym i bardziej agresywnym terenie lub wysoką pozycję w przypadku jazdy bardziej nastawionej na XC.
KOŁA 27.5 CALA
Idealny balans zwinności i kontroli. Te koła pozwolą jechać po trudnym terenie, skręcać przy dużych prędkościach oraz natychmiastowo zmieniać kierunek jazdy szybko wychodząc z zakrętów.
OverDrive
Rozwiązanie zapewniające precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową, dającą optymalną sztywność.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Osłona wahacza i dolnej rury minimalizują skutki uderzeń kamieni oraz innych odłamków.
TECHNOLOGIA BOOST
Szerszy rozstaw piast (110 mm przód/148 mm tył) daje sztywniejsze koła i zwiększoną kontrolę. Ponadto oferuje optymalną z punktu widzenia pracy napędu linię łańcucha i umożliwia zwiększenie prześwitu na opony.
SYSTEM GIANT TUBELESS
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę oraz niezawodność.
Tabela rozmiarów i geometria
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.


S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | ||
A | Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) | 42016,5 | 43016,9 | 46518,3 | 49619,5 |
B | Kąt podsiodłowy (degrees) | 77,2° | 78,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° |
C | Długość górnej rury (mm) (inch) | 56222,1 | 56022 | 59523,4 | 59323,3 | 62224,5 | 62024,4 | 64925,6 | 64725,5 |
D | Długość główki ramy (mm) (inch) | 953,7 | 1054,1 | 1154,5 | 1254,9 |
E | Kąt główki ramy (degrees) | 63,7° | 64,5° | 63,8° | 64,5° | 63,8° | 64,5° | 63,8° | 64,5° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) | 371,5 | 371,5 | 371,5 | 371,5 |
G | Trail (mm) (inch) | 1385,4 | 1325,2 | 1385,4 | 1325,2 | 1385,4 | 1325,2 | 1385,4 | 1325,2 |
H | Baza kół (mm) (inch) | 117946,4 | 117746,3 | 120347,4 | 120247,3 | 123348,5 | 123148,5 | 126249,7 | 126049,6 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) | 43317 | 43016,9 | 43317 | 43016,9 | 43317 | 43016,9 | 43317 | 43016,9 |
J | Obniżenie środka suportu (mm) (inch) | 301,2 | 200,8 | 301,2 | 200,8 | 301,2 | 200,8 | 301,2 | 200,8 |
K | Stack (mm) (inch) | 59623,5 | 59023,2 | 60523,8 | 59923,6 | 61424,2 | 60823,9 | 62324,5 | 61724,3 |
L | Reach (mm) (inch) | 42716,8 | 43517,1 | 44717,6 | 45517,9 | 47218,6 | 48018,9 | 49719,6 | 50519,9 |
M | Przekrok (mm) (inch) | 70927,9 | 71828,3 | 71428,1 | 72328,5 | 74029,1 | 75029,5 | 76230 | 77230,4 |
N | Szerokość kierownicy (mm) (inch) | 80031,5 | 80031,5 | 80031,5 | 80031,5 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) | 401,6 | 401,6 | 502 | 502 |
P | Długość ramienia korby (mm) (inch) | 1656,5 | 1706,7 | 1706,7 | 1706,7 |
Q | Rozmiar kół | 27,5" | 27,5" | 27,5" | 27,5" |